Photobucket

maandag, december 04, 2006

Dagboek, brief aan de Sint.

Voila, mijn Dagboek voor volgende vrijdag is af, klaar om (morgenochtend) door te sturen naar de redactie.

De titel is "Ooo, kom er eens kijken, wat ik in mijn schoe-oentje vond ..."

Wilt u nog eens in mijn oudere Dagboeken lezen, dan kan dat in dit lijstje.
Maar gaat u er maar vooral zééér relaxed bijzitten.


  • Kermis in Varsenare.


  • In blijde verwachting.


  • Roza, onze promotie-VLAM.


  • Mooi weer, vandaag ...


  • Eventjes helemaal weg.


  • Nu even niet !


  • Idool 2004.


  • Een beetje file voor Agriflanders.


  • Man man man, wat een miserie.


  • Geen Dagboek vandaag.


  • Boeren kleuren het platteland.


  • Boer zkt Boerin.


  • Je geld of je leven !


  • Controle, mag het ietsje meer zijn ?


  • Draag elke dag een propere onderbroek.


  • Hoe is het zover kunnen komen?


  • Er staat een koe in de wei


  • Kijk eens naar mijn blij gezichtje.
  • 0 Comments:

    Een reactie posten

    << Home