Photobucket

zaterdag, november 25, 2006

Kerstmarkt in Brugge.

In het bijzonder mooie kader van het gerestaureerde St Jans Hospitaal in hartje Brugge loopt momenteel de Kersthappening, in een organisatie van Rekad productions en in samenwerking met Fleur.
Er zijn daar prachtige bloemschikontwerpen te bezichtigen, samen met een origineel en creatief aanbod aan Kerstversiering voor elk wat wils.
In de rand van de diverse standen staan wij daar ook tussen de streekproducten met een (Kerst-)assortiment aan ambachtelijke kazen.
Kom zeker maar af, er zijn daar zeer mooie dingen te zien.

Uit de website:
DE KERSTHAPPENING in Brugge is dé beurs voor liefhebbers van kerstsfeer, decoratie en bloemen.
Dagelijks doorlopend demonstraties bloemschikken.
Talrijke exposanten tonen u de mooiste feestideeën.
Fleurige ideeën stemmige woondecoraties romantische tafels lumineuze kerstbomen ouderwetse charme originele cadeautjes gebracht door gekende toparrangeurs en decorateurs

Kerstmis begint eigenlijk op het moment dat je met de voorbereidingen start.
De weken vooraf die draaien rond het uitkiezen van de mooiste boom, het decoreren van huis en tuin met lichtjes en kerstgroen en het uitzoeken van originele cadeaus.
De Kersthappening groeide doorheen de jaren uit tot één van de meest klassevolle ‘Kerstevents’ van de lage landen en dit onder impuls van het wereldwijd gerenommeerd tijdschrift voor bloemschikliefhebbers, Fleur Creatief.
Een ruim aanbod aan (groen)workshops, bloemschikdemonstraties en decoraties vormen het inspirerende hart van deze Kersthappening en bij de feestelijk gedecoreerde stands vind je vast en zeker hét ideale geschenk voor onder de kerstboom thuis!
Hier is het te doen!

8 Comments:

At dinsdag, november 28, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

20.000! mooi getal!
Ik mag mij dus bekendmaken?
Zus Bea.
We volgen bijna dagelijks het reilen en zeilen op het bedrijf en in de familie.
Zo blijven we wat 'op de hoogte'. De nieuwtjes uit pers en media zijn ook voor ons weetjes die we nog wel graag volgen.

groetjes aan iedereen!

 
At dinsdag, november 28, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

20.000! mooi getal!
Ik mag mij dus bekendmaken?
Zus Bea.
We volgen bijna dagelijks het reilen en zeilen op het bedrijf en in de familie.
Zo blijven we wat 'op de hoogte'. De nieuwtjes uit pers en media zijn ook voor ons weetjes die we nog wel graag volgen.

groetjes aan iedereen!

 
At dinsdag, november 28, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Bea, en ook Benny die iets geplaatst heeft op "wie wordt het"
Bedankt voor jullie bezoek, het doet deugd te vernemen dat jullie zo regelmatige bezoekers zijn.
En inderdaad, binnen de familie kunnen de weetjes ook zo een beetje doorgegeven worden.
(en zeggen dat ik het vandaag niet zo in de gaten had dat ik een rond getalletje naderde ...)
Tot nog eens!
Luc

 
At dinsdag, november 28, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Hey hallo, zus Bea, ere wie ere toekomt...

Ik klikte bewust op 20.000 en stuurde de printscreen op naar Luc.

Nu , anders volg ik boerenblog ook wel hoor, maar nu vandaag , .... net ietsje meer ;-)

Benny.

 
At dinsdag, november 28, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Jammer, ik dacht in de buurt te blijven. Te weinig gekomen zeker ... alhoewel, 1000 bezoekers in 1 week (!) amaj! Proficiat, das mega veel!

Pralien

 
At dinsdag, november 28, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Hallo Luc,
Proficiat me de 20 000!
En daarbij heb ik gezien dat je ook all genomineerd bent voor de bwards 2006!


Groetjes

 
At woensdag, november 29, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@ Benny,
inderdaad, ere wie ere toekomt, ik kreeg een printscreen van je met het getal 20.000 erop.
Ik vermoed dat zus net achter jou was.

 
At dinsdag, september 16, 2014, Anonymous kerst marktbrugge schreef...

Leuk artikel. Hopelijk zien we jullie dit jaar ook weer op de kerstmarkt!

 

Een reactie posten

<< Home