Photobucket

woensdag, november 29, 2006

Site van Baliehof in de les Aardrijkskunde.

Gisterenmorgen kreeg ik plots zo vijftien mails tegelijk binnen met als onderwerp "leerling", en allemaal met als inhoud de oplossing van de rebus die op de website van Baliehof staat.


Van welke klas dit kwam wist ik niet, dus heb ik ze allemaal een mailtje teruggestuurd.
Zo kreeg ik er vandaag nog enkele terug:

Eigenlijk wel leuk.

Maar ik moet liefst niet elke dag zo'n klas in mijn mailbox hebben .

Kost mij teveel aan prijzengeld

4 Comments:

At woensdag, november 29, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Origineel! Ze mogen dat ook eens doen bij ons in de aardrijkskundeles, hebben we eindelijk iets interessanters te doen dan altijd maar die platentektoniek. Ik zal dat eens voorstellen. Mijn lerares is ook van Brugge, zij zal dat wel willen doen.

 
At woensdag, november 29, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Hanika,
welkom hier op Boerenblog,
ik denk dat die juf Decoodt dat nu al het derde jaar op rij doet dat ze de leerlingen onze site laat doorzoeken en de antwoorden laat invullen.
Het is echter de eerste keer dat de leerlingen zo masaal aan het mailen gaan. Waarschijnlijk hebben ze de les Aardrijkskunde en de les Informatica aan elkaar gekoppeld.
Is wel een goed idee!
Groeten

 
At woensdag, november 29, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Dat is inderdaad de nieuwe tendens. Vakoverschrijdend werken heet dat. En dan heb je nog BZL ( begeleid zelfstandig leren ), Webquests ( een onderwerp uitdiepen met behulp van het net) en nog vele anderen. Leraren plaatsen graag de pc centraal, hebben ze zelf minder te doen ( denk ik soms ).

 
At vrijdag, december 01, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Nog een mail van Jasper:
hallo,
wij zijn van O-L-V-Hemelvaartsinstituut te Sint-Andries.
wij zitten in klas 2B
ja, wij hebben in de aarderijkskundeles een hele les(!) jullie site
bestudeert.
op het einde van de les mogten we de rebus oplossen en versturen.
De site is keicool en ben van plan hem nog vaak te bezoeken!!!
groetjes,
JASPER!!!

 

Een reactie posten

<< Home