Photobucket

zaterdag, november 25, 2006

Melk verrijkt met Omega 3 voor Campina.

Een redacteur van het weekblad Boerderij was op zoek naar een melkveehouder in Vlaanderen om iets te vertellen over de verrijkte melk voor Campina.
Wanneer je de zoekwoorden " omega 3 + gezonde melk + melkveehouder "ingeeft bij Google, dan kom je ergens op de zevende plaats bij mij en Boerenblog terecht.
Zodoende was deze man hier gisteren voor een intervieuw, ook een fotograaf.
Ik denk dat het binnen een paar weken in een soort van "special" zal verschijnen over die verrijkte melk.
Zijn reactie na ons gesprek: "Ik had hier maanden eerder moeten zijn ...".

Tja, ik was hier wel hoor.

2 Comments:

At maandag, november 27, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

hoi Luc,
wat leuk dat je ook in Boerderij komt te staan!
Ik kijk er vol spanning naar uit. Wordt het voor een kerstspecial of zo?
Groet van Alida

 
At woensdag, november 29, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Alida.
Ik denk niet dat ze speciaal voor mij de Kerst-special zullen maken (grapje).
Ik denk wel dat het iets wordt met in Veehouderij een special over Omega 3.
Leuke gedachte om samen in Boerderij te staan.
Kan eigenlijk niet veel missen, zo om de twee weken.
Tot nog eens!
Luc

 

Een reactie posten

<< Home