Photobucket

zondag, juli 23, 2006

Het verhaal van de Boer en de Boerin.

Bij dit warme weer zal u ongetwijfeld blij zijn dat u kan binnenzitten in de koelte.
Rond deze periode waren wij verldeden jaar al behoorlijk druk om alles te klaar te maken voor de Opendeurdag die wij op 14 augustus organiseerden.
Ter gelegenheid van deze Opendeurdag heb ik een boekje gemaakt met de volledige werking van ons melkveebedrijf, ons gezin, en uiteraard de verwerking van melk tot hoeveproducten. Elke bezoeker kreeg er één exemplaar van, en het werd gretig gelezen én ook gespaard om later nog eens door te nemen of als naslagwerk.
Photobucket - Video and Image Hosting
Vandaag kan je dit helemaal nog eens bekijken door te klikken op de volgende link: Het verhaal van de Boer en de Boerin.
Veel leesgenot!

1 Comments:

At vrijdag, juni 22, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Beste Luc,

Via Boer en Tuinder volg ik de colums van verschillende schrijvers. Deze week deze van jou met uw korte reportage van de reis naar Portugal. Ik heb ook even uw website bezocht.
Zelf ben ik door mijn trouwen in de 'buitenlucht' beland. (getrouwd met een boomkweker die veel fantasie heeft en daardoor eigenlijk liever tuinaanleg doet)
Waar ik het meeste van geniet in het lezen van die colums, is tussen de regels door de fierheid, het plezier in het 'werk' ontdekken.
Wij zeggen dikwijls tegen mekaar, mijn man en ik: ' Wat is het toch een luxe om zoals wij 's morgens en 's avonds tevoet of effe met de fiets naar ons werk te gaan(geen file)en dan nog een werk te doen die eigenlijk onze hobby is. Natuurlijk slaat er wel eens iets tegen, iedere dag is er wel een min-punt(je). Maar zolang dat we plezier in ons werk hebben en de gezondheid gaat goed...


Groeten aan uw vrouwtje Krista en de drie dochters
ps wij hebben er ook zo 3.

Alice

 

Een reactie posten

<< Home