Photobucket

maandag, februari 27, 2006

Verheugd en bijzonder vereerd.

(Klik .)Ik ben bijzonder vereerd dat in de Nieuwsbrief van Clickx-Magazine mijn simpele blogje vekozen is tot Blog-van-de-week.
Ik pleit dan ook niet helemaal onschuldig, na de toezending van de e-Clickx in mijn mailbox verleden week heb ik besloten en eenvoudig mailtje te sturen naar de redactie om mijn Blog eens voor te stellen. Ik was er namelijk niet helemaal zeker van dat de Blog-scouts op zoek naar iets nieuws wel op mijn adresje zouden stuiten.
Blijkbaar vonden ze er dus wel iets in om dat in hun Nieuwsbrief te plaatsen.

Het aanmelden had dan ook wel een bedoeling die even logisch als simpel is : een blog die niet gelezen wordt is het niet waard om hem te schrijven en te onderhouden. Daarom heb ik een poging gewaagd om wat meer lezers binnen te trekken, en ik hoop van ganser harte dat velen onder u dan ook nog eens terugkeren om de "avonturen op de boerderij" te ontdekken.

Veel leesgenot.

7 Comments:

At maandag, februari 27, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Een welgemeende gelukwens met je nominatie. Het is weliswaar geen Oscarnominatie, maar het is toch een deugddoende erkenning. Doe zo voort.

 
At maandag, februari 27, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dank je, Smiling Cobra, ik probeer me te vervoegen in het rijtje van de literaire onsterfelijken ...
En het voortdoen, daar doe ik elke dag een stichtelijke poging toe.

 
At dinsdag, februari 28, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Proficiat met je nominatie.
Een collega van OHD,
EDC

 
At dinsdag, februari 28, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Proficiat Luc!

 
At dinsdag, februari 28, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Eric DC,

Bedankt om te komen helpen supporteren.
Ik hoop dat je hier wat kan opsteken/genieten.

 
At vrijdag, maart 03, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dank je Buddha,
Ik had even je reactie over het hoofd gezien in mijn Gmail-account.
Bedankt voor de regelmatige tips en het medeleven en al je hulp die ik reeds van je mocht ontvangen in verband met computer aangelegenheden.
Hoewel ik besef dat onze werelden mijlenver uit elkaar liggen, ja misschien zelfs geen enkel raakvlak hebben kan ik je interesse bijzonder apprecieren.
En het is passend om hierbij te vermelden dat jij mijn inspiratie bent geweest om met deze blog te starten, zo was het ook fijn om jou als eerste commentator te verwelkomen.
Het ga je goed, en tot nog eens !

 
At vrijdag, maart 03, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Dag Luc,

Geen probleem hoor!
Dat is allemaal graag gedaan.

Wat de raakvlakken betreft, je blog is daarom intressant. Zo lees ik over iets waar ik anders nooit mee in contact zou komen.

Het ga jullie ook goed! Tot één dezer.

Groetjes,

 

Een reactie posten

<< Home