Photobucket

zaterdag, december 02, 2006

Baziel en Marie.

Gezien in het Brugsch Handelsblad (Krant van West Vlaanderen)
Het wekelijkse mopje van Baziel, gemaakt door wijlen Guido Depraetere.
Verteld in drie strip-plaatjes.

Baziel: "Wat sta je daar voor de spiegel te doen?"
Marie: "Ik voel me rot, ik voel me dik en lelijk, ik krijg nooit eens een complimentje."

Baziel: "Wat is dat een complimentje?"
Marie: "Da'j een keer iets goed zegt over mij."
Baziel: "Als 't maar dat is ...euh"

Baziel: "Jen oogen zien alleszins nog heel goed."

2 Comments:

At zondag, december 03, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Toch goed geprobeerd!:-)

Groetjes

 
At maandag, december 04, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ik kom hier eens kijken hoe mijn screenshot eruitziet...
Ziet er nogal leeg uit, hé?

Groetjes


en niet vergeten schoentje te zetten vanavond!:-)

 

Een reactie posten

<< Home