Photobucket

vrijdag, december 01, 2006

Meneer Google is mijn beste vriend.

Heel wat bezoekers van deze Boerenblog komen hier aangeland door middel van een zoekopdracht via Google of andere zoekmachine.
Via mijn bezoekers-teller kan ik zien welke woorden zoal gezocht worden, en uit interesse kijk ik dan eens op welke plaats of "ranking" deze blog staat. Dus hoe groot is de kans dat je hier terechtkomt?
Ik geef u een bloemlezing van woorden of uitdrukkingen die hier populair aan bod komen, daarna zie je de plaats ten opzichte van het aantal gevonden oplossingen op het wereldwijde web.
Laat ik maar eens beginnen in eigen huis:
  • Luc Callemeyn 1/675
  • Baliehof 1/507
  • Boerenblog 1/914

En dan, op het wwweb : (u kan zelfs rechtstreeeks naar de Boerenblog-pagina klikken)

1 Comments:

At dinsdag, mei 10, 2011, Anonymous Afa schreef...

Google is ook mijn beste vriend!

Ik ben hier geweest door google ;-)

 

Een reactie posten

<< Home