Photobucket

dinsdag, maart 21, 2006

't Is altijd lente in de ogen van ....de boer zijn assistente !

Het is (wordt) lente, het wordt voorjaar.
Het zal wat drukker worden op de boerderij.
Daarom waag ik me aan een experiment.
Vanaf heden zult u niet meer moeten wachten om uw commentaar te zien verschijnen tot ik die goedgekeurd heb en handmatig doorgestuurd heb.
Bij wijze van proef gebeurt dit nu automatisch, misschien kan u dit appreciëren. Misschien dat u dan door tijdsgebrek van mij niet altijd of onmiddellijk een antwoord zal zien verschijnen, ik reken op uw begrip.
Indien dit tegenvalt (misbruik) gaan we weer naar het oude systeem.

En omdat het toch weldra lente zal worden, dit vrolijke Lenteliedje van Jan De Wilde :

Een vrolijk lentelied

Daar is de lente, daar is de zon
bijna - maar ik denk dat ze weldra zal komen-,
de fallus impudicus staat al in bloei
en de blaadjes krijgen bomen !

M’n vrouw en m’n kat zijn allebei krols,
het valt me moeilijk ze rustig te houden,
ik zal binnenkort weer ‘n heleboel
nesten moeten bouwen !

Daar is de lente, daar is de zon
bijna - maar ik denk dat ze weldra zal komen-,
de fallus impudicus staat al in bloei
en de blaadjes krijgen bomen !

De bloembollen barsten open met een
knal en de meisjes ontbloten de kuiten,
de bouwvakkers hebben na ‘n nare tijd
weer iets om naar te fluiten !

Daar is de lente, daar is de zon
bijna - maar ik denk dat ze weldra zal komen-,
de fallus impudicus staat al in bloei
en de blaadjes krijgen bomen !

3 Comments:

At woensdag, maart 22, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Leve de lente! Wat je comments betreft, ik raad je toch aan om dit terug in te schakelen. Eens de bots je site hebben gevonden, wordt deze overstelpt met reclame, spam...

 
At woensdag, maart 22, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Op deze manier zie je ook wie heeft gereageerd op een artikel en kan je antwoorden.

 
At woensdag, maart 22, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Ik heb reeds bijna een jaar "ervaring" met de "ervaring" van Buddha, en als die mij aanraadt om de comments NIET los te laten, dan zal ik deze raad dus niet in de wind slaan.
Liever een beetje meer werk om een comment te posten, dan dat deze commentaarbox overstelpt wordt door reklame van allerlei allooi.
Dus, vanaf vandaag, na een dagje experiment, zult u misschien weer een tijdje moeten wachten tot uw commentaar verschijnt.
Sorry dus voor de commentators, leve de bezorgdheid van Buddha (ook via Personal Mail, bedankt daarvoor).

 

Een reactie posten

<< Home