Photobucket

donderdag, november 16, 2006

Gezocht: commentators (M/V)

Hierbij een misschien vreemde oproep:
Ik ben op zoek naar bezoekers liefst uit agrarisch milieu die het aandurven om regelmatig deftige commentaar te leveren op de opiniestukjes of divers nieuws dat ik hier soms op de blog plaats. Voel u vrij om daar zelf een mening over te vormen, en pen ze neer in de commentaren, positief of negatief.
We kunnen altijd van elkaar leren.
Voelt u zich geroepen, neem dan een propere nick-naam aan zodat we kunnen herkennen wie-wat-waar geschreven heeft.
Nog een paar details:
  • werkuren: glijdend: zowel de vroegen, de laten, als de dag en de nacht.
  • verloning: enorm
  • werksfeer: gewéldig
  • extra voordelen: fantastissch

Komaan, en vervoeg Buddha, Sister Susie, Pliske, Alida, Emiel, Lies, Wanens, Caveerman, nog enkele anderen, en niet te vergeten: The Saint.

Voor nog meer inlichtingen, contacteer me via persoonlijke mail.

4 Comments:

At vrijdag, november 17, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ja, sorry, uit 'agrarisch' standpunt kan ik weinig inbreng geven, maar als ik toch bij de 'deftige' commentatoren gerekend word, ben ik al verheugd!
Nieuwkomers moeten het toch niet laten voor het aanbod! Ikzelf kan er nog aan toevoegen dat je sociaal contact erbij verruimt. En nu en dan leer ik ook nog wat bij. Alleen maar voordelen!

 
At vrijdag, november 17, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Sister Susie:
en het blijft lekker geheimzinnig:ik verheug me op de dag dat we elkaar eens tegenkomen, jij kent mij, ik ken jou niet, en jij stelt je voor:ik ben dus Sister Susie.

 
At zaterdag, november 18, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ja, was ik nr 18.000 geweest, dan had ik mij kunnen voorstellen, maar ja...
Misschien ben ik wel nr 19.000, wie weet?

 
At zaterdag, november 18, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Gewoon goed in de gaten houden.
(Lol)

 

Een reactie posten

<< Home