Photobucket

woensdag, mei 03, 2006

Mijn mobieltje rinkelt weer.

Vandaag moest ik wat jonge dieren verjagen van een weide voor het hof naar de stal om ze dan weg te voeren naar een verre weide.
Zie ik daar op de grond toch wel mijn GSM liggen zeker die ik bijna vier maanden kwijt was !
En het beste van al, zelfs 4 maanden buiten liggen in alle weersomstandigheden (regen, sneeuw, ...) kan hem niet weerhouden om met een vrolijk piepje weer op te laden en aangestoken te worden. Hij zat wel in een leren hoesje, dat zal wel geholpen hebben.
Ik wist niet waar ik hem kwijt was, maar ik denk dat ik hem gedurende deze activiteit, of misschien wel hierbij ben kwijtgeraakt.
"Lucky me" vandaag dus.
Of misschien zal eentje van mijn familieleden hier bij ons blij zijn dat er nu een GSM op overschot is ...?

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home