Photobucket

woensdag, mei 03, 2006

Elke dag een vers tekstje.

U hebt het wel al gemerkt.
De teksten komen hier niet meer elke dag even vlot.
Het is niet van niet willen hoor !
Maar het is voorjaar, en dan zijn er dringender werken buiten te doen, gras maaien (volgende week), jongvee buiten laten, silo klaarmaken voor de graskuil, daarna ploegen en klaarleggen en maïs zaaien, ...
Als je niet van de boerenstiel bent zegt het je misschien niks, maar voor ons betekent dit nu (veel) werken, en niet volgende week of op een geplande datum.
Daarom, ik doe mijn best, en u leest de rest.
Groetjes.

4 Comments:

At vrijdag, mei 05, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

En zie, de boer ploegt voort. ;-)
Norel

 
At vrijdag, mei 05, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Norel,
Bijna dag en nacht.
Luc

 
At vrijdag, mei 05, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Nu is het inderdaad bijna dag en nacht werken, begin seizoen hé. Ik vind het dan ook echt leuk om te zien dat je nog tijd hebt om hier de blog bij te houden.
Norel

 
At zaterdag, mei 06, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Ik doe mijn best, en soms lukt het niet zo direct.
Vergeef me daarvoor.

 

Een reactie posten

<< Home