Photobucket

zondag, april 23, 2006

Over het plaatsen van commentaar.

Regelmatig krijg ik wat commentaar op de teksten die ik op deze blog geplaatst heb. Dat is leuk, en hartelijk bedankt voor diegenen die zich de moeite troosten om hun (al dan niet ludieke) mening te geven.
Sommigen maken een account aan bij Blogger, zodat ze hun naam niet meer telkens opnieuw moeten ingeven.
Anderen posten een berichtje onder "Anonymus", en ook daar heb ik volstrekt geen problemen mee.
Toch vind ik het jammer dat ik dan niet weet wie dit gepost heeft, en wie van deze "Onbekenden" nog eens terugkomt.
Mag ik dan vragen dat ook de "Anonymussen" zouden ondertekenen met een naam, dat is enkel voor de herkenbaarheid.
En voor wie zijn eigen naam niet gebruikt, noem jezelf dan Guy, Yves, Freya, Kris, BoerCharles of Georges Bush, het maakt niet zoveel uit.
Ik (en anderen met mij) kan er dan een beetje een lijn in trekken.
Vermeld nooit rechtstreeks een telefoonnummer of een e-mailadres want dat is solliciteren naar Spam in uw mailbox.
Wilt u mij iets persoonlijks vertellen, doe dat dan via het mailadres aan de rechterkant.
Aan de "Anonymussen" die niet ondertekenen zal ik dit bericht telkens opnieuw herhalen.

Luc, uw blogmaster.

4 Comments:

At zondag, april 23, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Beste Luc,
Ik ben de anonymus die de laatste weken herhaaldelijk gepost heeft, van na je "politieke" uitspraak (die waar je spreekt over Leterme), waar nog twee andere anonymi zijn.
En natuurlijk, ik ben al een paar jaar actief op het internet, ga ik hier geen persoonlijke gegevens zetten - fijn dat je iedereen even waarschuwt daarvoor !
Norel

 
At maandag, april 24, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Aan Norel,
Bedankt voor je reactie.
Sorry dat ik een post van je NIET geplaatst heb, naar mijn gevoel zat er een (onnodige) beschrijving in van een persoon.
Ik heb enkel de keuze, ofwel plaats ik een commentaar in zijn geheel, ofwel plaats ik ze niet. Maar ik kan geen woorden uit een tekst eruithalen of vervangen door sterretjes, als ik dat zo zou willen modereren. Tenzij ik die tekst zou kopiëren, en zelf zou posten onder eigen naam, maar dat lijkt mij een beetje omslachtig.

 
At maandag, april 24, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Dat is geen enkel probleem hoor, je bent blogmaster voor iets hé ;-)

 
At maandag, april 24, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Bedankt voor je begrip.
Luc

 

Een reactie posten

<< Home