Photobucket

maandag, april 24, 2006

Reactie op vraag naar artikel Test Aankoop.

Mijn vraag naar iets meer uitleg over de enquête rond hoeveproducten van Test Aankoop is niet in dovemansoren terechtgekomen.
Dit zat vanmorgen in mijn mailbox:
Van :Myriam
Aan : Luc
21:42 (11 uren geleden)
Beste Luc Callemeyn

Myriam denkt dat de volgende webpagina van Test Aankoop u zal interesseren.
Met consumentvriendelijke groeten,
TA Webteam (klik)

Waarvoor mijn oprechte dank !
Toch had ik verwacht dat er misschien een persoonlijke beoordeling zou staan van de bezochte producenten ?

2 Comments:

At maandag, april 24, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ik denk dat je het volledige artikel in TA zelf moet zoeken. Misschien een abonnee die dit leest ?
Norel

 
At maandag, april 24, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Norel,
Dat zou inderdaad een oplossing zijn waarnaar ik zit uit te kijken.
Ik ben al blij momenteel met de reactie van de TA medewerkster.
Of misschien moet ik eens in een bibliotheek gaan snuffelen.
Groeten
Luc

 

Een reactie posten

<< Home