Photobucket

vrijdag, december 14, 2007

Meer Dagboekschrijvers op Mijndagboeken.wordpress.com

Een tijd geleden meldde ik u het bestaan van "mijndagboeken", een nieuwe site die ik opgestart had om de Dagboeken die ik om de 8 weken schrijf voor Boer & Tuinder onder te brengen.
Tot op heden zijn daar al bijna 1000 bezoekers langsgeweest, de meesten klikken door vanop Boerenblog in de zijbalk op de titel van een Dagboek.
Ter gelegenheid van he landbouwsalon Agribex had ik ook een ontmoeting met Hoofdredactrice Lut de Bruyne, onder andere over schrijven (en veel schrappen) van Dagboek, in het bijzonder van de laatste Dagboeken, welke als "soms wel heel pittig" omschreven werden.
Maar, wij hebben als schrijvers het mandaat gekregen om volledig vrijuit te schrijven (schrijven vanuit de buik noemde Peter Van Bossuyt dat toen), ik heb nog nooit een Dagboek geschreven "in opdracht van hogerhand", en de enige "censuur" die toegepast wordt is bij een verkeerde formulering of typfouten.

Ik sprak ook met de Hoofdredactrice Lut over het bestaan van "mijndagboeken", en gaf de voorzet om misschien ook de andere Dagboekschrijvers uit te nodigen om hun schrijfsels ook daar online te zetten, dus altijd beschikbaar voor het grote publiek en voor elkeen die er zich mag aan interesseren.

Nog geen week later krijg ik bericht van redactiemedewerkster Bea dat zij dit reeds voorgelegd hebben aan enkele schrijvers, en met positief gevolg.

Dus vanaf nu zullen alle Dagboekschrijvers hun bijdrage kunnen plaatsen op www.mijndagboeken.wordpress.com.
Ik heb de hoofding ook even aangepast, het is nu dus "Mijn Dagboeken in Boer & Tuinder".

De eerste die de spits mag afbijten is Carine Cornu, een actieve jonge melkveehoudster uit Oudenburg.

Lees maar mee, en vergeet niet om ook deze link een plaatsje te geven op je bureaublad of tussen je favorieten.

.

Labels:

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home