Photobucket

woensdag, juni 20, 2007

Ouders spreken kinderen spreken ouders (Part II)

Vrijdagavond aan de keukentafel:
"Papaa, zou ik eens je GSM mogen gebruiken?"
"Voor wat, mijn kind?"
"Awel, 't is eigenlijk voor een hele week."
"Is de jouwe dan kapot?"
"Euhh nee, maar het zit zo, wij moeten iedere avond onze gsm inleveren op het internaat, en de meeste meisjes gaven dan een oude gsm die niet meer werkt, en zo wordt die dan de hele avond en de volgende dag bijgehouden, want het zijn examens hé."
"En wat is dan het probleem?"
"Wel, onze internaatsverantwoordelijke is er achter gekomen dat dat oude gsm's waren die ze afgaven. Nu eist ze van ons dat de gsm die we inleveren nog werkt op het ogenblik dat hij aan de internaatsverantwoordelijke wordt getoond, en dat hij dan uitgeschakeld wordt."
"En daarvoor had je MIJN gsm willen hebben?"
"Awel ja, ik zou dan de jouwe kunnen achterlaten, want ik heb de mijn wel nodig hé."

(Tijdje stilte) "Maar eigenlijk zou ik met je SIM kaartje al genoeg hebben hoor, ik zou dat in een oude gsm kunnen steken ...."

Zondagavond, aan de keukentafel.
"Papaaa, mag het nu?"
"Wat?"
"Je gsm ....."
"Nee zulle, wat denk je zelf wel?"

"Owkay"
.

Labels: ,

4 Comments:

At donderdag, juni 21, 2007, Blogger Pralien schreef...

kbedoelde wel die andere simkaart die je ooit eens gekocht had hé :p

 
At donderdag, juni 21, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Pralien
ah nu begrijp ik het.
Maar het is nu te laat zeker ....

 
At zaterdag, juni 23, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

of hoe kinderen voortdurend de grenzen aftasten!:)

 
At zondag, juni 24, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Cursief Huigje,
inderdaad, grenzen aftasten.
Ik weet niet vanwaar die gasten dat halen.
Wij waren heeeeelemaal niet zo in onzentijd.

 

Een reactie posten

<< Home