Photobucket

vrijdag, juni 08, 2007

Een bedrijf gezocht in Canada of meer ....

Hoi Luc,
al enige tijd ben ik vertrouwd met het lezen van je blog en vindt het een schitterende blog.
Maar ik had een vraag, of u soms geen contacten hebt met landbouwers in Canada of Zuid-Amerika daar het een grote droom van mij is om na men drie jaar durende studie van agro-industrie te vertrekken naar een van deze twee landen om daar een bedrijf te runnen.
Maar daar je op internet niet zoveel vindt over de landbouw in deze streken heb ik al enkele landbouwers waaronder u gecontacteerd om dit even te vragen.
Ik zou zeggen doe zo verder en mocht je iets weten mag je het altijd latenweten.
Mvg Jeroen

Dus als u ergens een bedrijf weet staan, of eventueel eerst een stageplaats voor Jeroen, dan mag u dat altijd via mijn mailbox laten weten.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home