Photobucket

zaterdag, juni 09, 2007

Oei, oei, straks krijg ik heel Portugal op mijn dak.

Ik heb gisteravond nog maar pas iets geschreven over de eerste indrukken van onze studiereis naar Portugal met onze melkveeclub Westhoek Holsteins, en dit is blijkbaar al zo vlug gelezen en overgenomen door Josien Kapma die het virtuele voortouw neemt van De Kennisclub uit Portugal.
Dit is de vereniging en de netwerkvorming van de Nederlandse boeren aldaar.

De bloggende zelfkazer Luc Callemeyn uit Vlaanderen is met zijn studieclub op studie tour in Portugal geweest. Hij lijkt niet overtuigd van de charme van zuid - Portugal voor koeienboeren.

Dit is zijn eerste reactie, overgenomen vanaf Boerenblog:

en dan de tekst die u wat verder in deze blog kan lezen



Maar niet gevreesd, er bevinden zich 2.200 km tussen ons .....

Wacht nog maar tot ik mijn Dagboek geschreven heb.

Labels: ,

2 Comments:

At zondag, juni 10, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Succes met je dagboek. En benieuwd, natuurlijk!

 
At zondag, juni 17, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Menck:
het staat ondertussen in een andere post, je kan het daar lezen.

 

Een reactie posten

<< Home