Photobucket

maandag, mei 14, 2007

Pop-ups verdwenen of nog aanwezig?

Enkele bezorgde en goede vrienden kwamen me te melden dat het openen van deze blog nogal dikwijls gepaard ging met het opkomen van talloze vervelende pop-ups.
Ik kon maar niet bedenken vanwaar deze lelijke dingen in mijn blog binnengslopen waren, maar dank zij een tip van BVLG heb ik een paar acties ondernomen die alles hopelijk beter moeten maken.

Wilt u ook eens medewerken en dit invullen?
Met dank!



Hebt u last van pop-ups op deze Boerenblog?
Ik had er helemaal GEEN last van.
Ik had er SOMS last van.
Ik had er last van, het is NU MINDER
Ik had er last van, nu NIET MEER
Free polls from Pollhost.com

Labels:

3 Comments:

At donderdag, mei 17, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Niet meer op je blog,maar als je stemt krijg je de resultaten , en jawel:weer een popup .....

 
At maandag, mei 21, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

ja, wat wil je? als er free bij staat krijg je gegarandeerd reclame en popups. Alles heeft zijn prijs

 
At maandag, mei 21, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Inderdaad, de resultaten komen tevoorschijn als een pop-up.
Maar ik verwijder deze poll wel eens, moet niet eeuwig openblijven denk ik.

Aan allen, bedankt voor de medewerking!

Luc

 

Een reactie posten

<< Home