Photobucket

vrijdag, mei 11, 2007

Bericht van Danny

Een berichtje van onze buurman Danny vanuit het AZ in Brugge.
Hij had zes weken geleden een ongeval en kreeg een slag in de rug van een alluminium baar.

Luc,

Dit is hier mijn laatste dag in AZ in Brugge.
Morgenochtend kom ik voor een weekend naar huis.
En maandag begint mijn revalidatie in Gent.
Dus das weer een stap in de goede richting.
Hier heb ik een grote vooruitgang in een week voor mijn transfers gekregen.
In en uit mijn bed alleen in de rolstoel en omgekeerd.
Om in een auto te kruipen gaat ook al heel goed .
Naar zelfstandigheid is dat wel een groot plus punt.
Voor de rest blijven de benen stabiel.
Natuurlijk kan ik naar huis en is het weer veranderd. Das nie slecht.
Want vorige week zaterdag heb ik een rondrit gedaan met pa ,
Heb ik wel moeten kijken hoe zandig er alles bijlag.
't was dan ook al zes weken geleden dat ik de buurt nog eens zag.

Tot later
Danny

Labels:

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home