Photobucket

maandag, mei 14, 2007

Mien Gazette.

Vanavond was ik de koeien aan het melken toen dit liedje van Willem Vermandere uit Steenkerke mij plots weer te binnen schoot.
Geniet nog maar eens mee.

WILLEM VERMANDERE MIJN GAZETTE ( 1975 ?)
Waare 't nie van mijn gazette
'k sliepe voort de klokke rond
Maar ze ligt daar iedre nuchtend
bie de deure op de grond
Rap nen koffie en nen boterham,
'k voel me fit en opgefleurd
Om te lezen en 't herknabbeln
wat dat gisteren is gebeurd
Kijk nen keunink op zijn botten
en nen overspoelde meers
Nen boksers dikke neuze
en een meiske zonder kleers
Maar ook van God heel dikwijls
of Jezus zijn portret
Of de foto van ne zanger
't spreekt van zelf
da'k daarop let
Maar ook serieuze dingen,
explicatie van de wet
Deur geleerde professoren
schone klaar uiteen gezet
Den toestand in de wereld
in noord zuid oost en west
Dat de mens nen luizaard is
want ie kakt in 't eigen nest
Dat franco nu in 'n hemel is
en dat hitler nog leeft
Dat amerika corrupt is
maar ferm voor china beeft
Dat tito nog niet dood is,
dat giscard toch wel groot is
Dat ford zijn voorhoofd bloot is
en dat nixon maar ne kloot is
Waar zou je brave mensen
zonder joen gazette staan
Daaglijkse bron van wijsheid
der zoender u nie gaan
Nen filmster die hertrouwt
voor de zeventiende keer
Stel je voor da'j dat nie wist
en der is nog zoveel meer
De storm die gepasseerd is
en den boer die geruïneerd is
Den tourist die g'ambeteerd is
dat de bane geblokkeerd is
D' autostrade g' arriveerd is
voor de mens die gepresseerd is
't water gepollueerd is
dat de vis al gekrepeerd is
Van den bank die gekraakt is
en de misdaad die volmaakt is
't werken nu gestaakt is
't syndicaat dat er geraakt is
Den diner die slecht gesmaakt is
en de wijn die uitgebraakt is
De muziek die fel gelaakt is
en de zucht die ton geslaakt is
Van de paus die geshockeerd is
en zijn ziel getormenteerd is
'n encycliek die gedicteerd is
en an 't volk geproclameerd is
Zijn boodschap genegeerd is
dat 'n ferme g'ambeteerd is
Dat de mens nie gegeneerd is
dat'n zo gepassioneerd is
Nen dag zonder gazette,
't is nen dag killig en koud
't is een stute zonder beuter
't is beuter zonder zout
't is de stilte die verstoord is
den haring die versmoord is
De generaal die nu vermoord is
en 't gebed dat nu verhoord is
Den bandiet die g'interneerd is
en de flik die g'arrangeerd is
De coureur die gedrogeerd is
dat zijn herte geforceerd is
Den dokteur gehonnoreerd is
zijn sirope gefraudeerd is
De minister die verkeerd is
en 't volk dat nu geleerd is
't staat al in mijn gazette
gedrukt in't fijn of 't vet
Volgens importentie
in volgorde gezet
Daarom begin 'k van achter
en 'k leze tot van voor'n
En 'k late in mijn leeslust
geen kommaatje verloor'n
Dat de slimm'n gekoeioneerd is
en den dwazen gedoctoreerd is
't volk gedecoreerd is
de patron zijn geld vermeerd is
De macht en pracht begeerd is
en de rechtspraak genegeerd is
Dat de wereld geregeerd is
en van 't geld gedomineerd is
En is de krant verslonden,
't papier is nog wat waard
Der moet nog vuur gemakt zijn
in de stove en in 'n haard
En dat brandt heel gewillig
hoog in de lucht gejaagd
Maar met de dwaze
letters daarmee zit ik geplaagd
Je gelooft het allicht niet, maar ik ken van dit liedje ongeveer driekwart vanuit mijn hoofd.

Labels:

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home