Photobucket

dinsdag, december 05, 2006

Sanitel register controle

Ik ben net begonnen aan de registercontrole van sanitel.
Dit is een jaarlijks terugkerend (rot)karwei met een reeks van documenten bestaande uit 52 bladzijden. Daarops staan alle dieren vermeld die op ons bedrijf aanwezig zijn, elk dier moet een paar keer gecontroleerd worden, op aanwezigheid van paspoort, op lijfelijke aanwezigheid, op het ontbreken van oornummers bijd e dieren, en ook controle van de nog niet geplaatste oornummers.
Best wel nuttig, dan is het weer eens allemaal in orde, maar het zal toch een paar uren in beslag nemen.
Ik noteer ze even, ter info.

2 Comments:

At dinsdag, december 05, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

succes ermee!
grtn, klaas

 
At dinsdag, december 05, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dankje Klaas,
ik hoop dat ik geen "oude koeien moet uit de gracht halen", als je begrijpt wat ik bedoel.

 

Een reactie posten

<< Home