Photobucket

zaterdag, april 22, 2006

Test Aankoop en Hoeveproducten.

Een tijd geleden berichtte ik u dat Test Aankoop een onderzoek heeft gewijd aan de verkoop van Hoeveproducten. Ik stelde toen de vraag of iemand mij een kopietje kon bezorgen. Daar is tot op heden geen reactie op gekomen.
Vandaag was ik in de verkoop tegen een mevrouw aan het babbelen, en zij verklaarde dat de naam Baliehof haar niet onbekend voorkwam. Hadden wij niet eens een artikel gehad in Test Aankoop of zo ...?
U kan best geloven dat mijn nieuwsgierigheid danig geprikkeld werd.
Was zij daar zeker van, ging er iets over ons ?
Ze was het niet zeker, maar toch, de naam Baliehof uit Jabbeke deed haar denken aan iemand die vernoemd werd in het artikel van Test Aankoop, of er was toch iemand van Jabbeke ...
Mag ik nog eens een oproep doen aan de lezers van deze blog die een abonnement hebben op Test Aankoop om mij eens een kopietje te bezorgen?
Hier vindt u alvast een link naar de site van Test aankoop.
Ik zal u eeuwig dankbaar zijn.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home