Photobucket

vrijdag, april 21, 2006

Aanpassingen uitzicht weblog.

De laatste week ben ik een beetje bezig geweest om het uitzicht van deze blog een beetje op te vrolijken.
Er gebeurden wat wijzigingen in de bovenste afbeelding, in de kolommen, in de lettergrootte, de achtergrondkleur, het accentueren van de titels en ook in de rechterkolom is het aantal links een flink stuk aangegroeid.
Er zijn nog een paar kleine dingen die me storen, maar ik had zo de vraag : wat denkt u er nu al van ?
Is het meer uw smaak, of heb ik al overdreven ?
Graag uw commentaar.

3 Comments:

At vrijdag, april 21, 2006, Blogger Plantaardig schreef...

Hallo Luc
ik had uw blog pas een weekje geleden ontdekt en die gaf onmiddelijk een professionele indruk, zowel wat betreft uizicht als inhoud. Zeer goede artikels zijn dat.
De hoofding bovenaan is inderdaad een verbetering en beter aangepast aan het thema maar die lichtgroene achtergrond zou ik er niet bijdoen. Maakt een minder goede indruk volgens mij.
Succes!

 
At vrijdag, april 21, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ik zit met een witte band aan de linkerkant. Ligt dat aan mijn pc of is dat met opzet ? Voor de rest : op het eerste zicht schrok ik wel even van de kleuren, maar het valt heel goed mee. Het roze is iets minder leesbaar vind ik.

 
At zaterdag, april 22, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@ Plantaardig :
Dank voor uw lof op de artikels. Over de lichtgroene achtergrond twijfel ik nog, eventueel maak ik die nog een beetje lichter, maar ik vind het wel passen bij het agrarische.
@Anonymus :
Die witte bvand ligt nog een beetje aan de breedte van de linkerkolom die ik nog niet bij machte ben om ze aan te passen.
Anderzijds ben ik een beetje bang als ik het volledig scherm vul dat er dan (oudere) computers zouden zijn waar de pagina niet volledig op kan en die dan links en rechts zouden moeten scrollen.
Met het roze heb ik geen leesproblemen, maar ik kan dat misschien nog een beetje donkerder zetten ?

Dank aan allebei voor de opbouwende commentaar.
Luc

 

Een reactie posten

<< Home