Photobucket

donderdag, maart 30, 2006

Reizen met de trein en vergaderen in Brussel.

De vergadering in Brussel is reuzegoed meegevallen.
Ik had er nogal schrik van omdat het een nationale vergadering was, ik vreesde voor een "hanen"gevecht tussen Vlamen en Walen, tussen de verschillende boerenorganisaties, tussen boeren en microbiologen.
Niks van dit alles, we zijn heel de namiddag biezonder constructief bezig geweest om allen aan hetzelfde zeel te trekken om de wetgeving rond hygiëne bij hoeveproducten op een verstaanbare en aanvaardbare wijze te vertalen in boerentaal.
Ik ging dus met de trein, en dat is om Brussel te bereiken echt een aanrader.


Ik ben iets later vertrokken dan gepland, 11.57 uit Brugge, iets voor 13.00 aangekomene in Brussel Centraal, dan wel een beetje gezocht naar de juiste uitgang, verschillende keren gevraagd naar de Koloniënstraat, maar dat kent daar niemand, maar als je vraagt naar de "rue des Colonies", dan blijk je erin te staan, dan even wandelen (5 min.) tot aan het gebouw van de VLAM en de vergadering kon beginnen. En bij het terugkeren net zo, ik stond nog maar op het perron of de trein was daar al en ik vertrok naar Brugge.

In de trein wel een halfuur uitgestelde telefoons gedaan, en onze zaak voor het aanmaken van logo en etiketten voor de kaas helemaal kunnen afronden.
Ik hoorde dat er op de Belgische autostrades vandaag omwille van dat tankwagen-ongeval wel 300 km file stond.
Aan mij niet besteed !

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home