Photobucket

vrijdag, mei 25, 2007

Waar het hart van vol is .......

.......Loopt de mond van over!
Ik was nog de laatste koeien aan het melken, Krista moest voor een dringende bestelling nog een aantal porties chocomousse klaarmaken.
Plots deed ze teken naar mij door het kijkvenster dat ik moest naar de deur komen.
Ik opende de deur en Krista stond met een restje verse chocomousse in de spuitzak klaar.
"Te jammer om weg te gooien" zei ze.
Vlug een potje genomen en het restje erin, hmmmmm, heerlijk, zo vers en nog een beetje warm!

2 Comments:

At zaterdag, mei 26, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Wat is het leven mooi...geluk zit in een klein hoekje, in dit geval een potje chocomousse... ;)

 
At donderdag, mei 31, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@annemie,
zelfs als er meerdere pottekes zijn heb ik er geen moeite mee.
En niks kan aan een verse chocomousse!

 

Een reactie posten

<< Home