Photobucket

donderdag, mei 31, 2007

Binnenkort in de Telenet-krant.

Binnenkort (maand juni) mag u zich aan een nieuwe promotiekrant van Telenet verwachten in uw brievenbus.
Voor zij die de reclame-gazetten doorkijken natuurlijk.
Als redactioneel artikel werd gekozen voor een bijdrage over bloggers, en ik ben bijzonder vereerd dat ik uitgenodigd werd om mijn visie te geven over bloggen en het onderhouden van mijn blog.
Het werd een intervieuwtje van bijna een uur met de free-lance journalist van dienst.
Hij liet me heel uitvoerig vertellen over het hoe, wat en waarom van het plaatsen van mijn persoonlijke ervaringen op het WereldWeideWeb.
De collega's waar ik op dezelfde pagina tussensta zijn niet van de minste:
An Nelissen
Claudia Schiepers
Bierblog
en natuurlijk: Boerenblog!
Zo komt de Telenet-krant op 1,3 miljoen exemplaren (ja, je leest het goed) in elke Vlaamse huiskamer.

« Ik weet niet of het een echte roeping is, maar met mijn blog wil ik toch enkele vooroordelen over landbouwers de wereld uit helpen.
Boeren komen vaak alleen in het nieuws als het slecht gaat, en daar wil ik iets aan doen.
Zelf heb ik een zuivelbedrijf met 70 melkkoeien.
Op mijn blog kan je lezen hoe het er hier aan toe gaat.
Ik leg bijvoorbeeld uit hoe de smaak van boter en kaas verandert als koeien buiten beginnen grazen.
Een tijdje geleden kocht ik een nieuwe tractor, iets waar ik best trots op was: daar heb ik dan weer een heuse fotoreportage over gemaakt.
Onder mijn lezers zijn ook veel collega’s-landbouwers.
Zij zijn vooral geïnteresseerd in de nieuwtjes die ik publiceer.
Het internet is echt wel populair bij boeren.
Maar, van zodra het mooi weer wordt en ze buiten aan het werk zijn, zie ik mijn bezoekersaantal echter dalen van 200 naar 120!”

Ik had het allicht niet beter kunnen zeggen!

Labels: , , ,

2 Comments:

At donderdag, mei 31, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Proficiat hoor!
Benieuwd of wij dat hier ook gaan krijgen, ben wel benieuwd!

 
At donderdag, mei 31, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Jientje
ik denk het wel, men heeft het mij toch zo verteld

 

Een reactie posten

<< Home