Photobucket

vrijdag, mei 19, 2006

Een beetje verliefd.

Een paar weken geleden was ik op de Tuinbeurs "Tuin en Beeld" te Kemmel, en in een hoek van het wandelpad kwam ik deze jonge vrouw tegen.
De kunstenaar/maker is Yves Delplace uit Ieper.

Klik hier voor een grotere foto.
Dit beeld leek mij zo levensecht, zo uit het leven gegrepen, een jonge vrouw die even uitrust na een zware taak, maar vol levenslust en goesting om er straks nog eens in te vliegen
Ja, ik zag het beeld zo graag, ik zag het bij wijze van spreken al bij ons in de tuin staan, dat ik Krista om toestemming vroeg om de kunstenaar te contacteren. Dat deed ik dan ook, en de liefde was eigenlijk al een heel stuk over toen ik de prijs hoorde. Ja, voor een "piece unique" was dit misschien wel relevant, maar voor mijne portemonnee niet.
Jammer.
Maar ja, twee vrouwen op 't hof, dat zou maar voor hommeles gezorgd hebben.

3 Comments:

At zaterdag, mei 20, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

inderdaad, een prachtig beeld. Hadden ze ook niet zoiets van een man erbij staan?

 
At zondag, mei 21, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Lidy,
Neen. Ik heb er in elk geval geen gezien.
Misschien eens informeren bij de kunstenaar zelf(indien nodig).
Groetjes
Luc

 
At maandag, augustus 03, 2015, Anonymous Tine de jong schreef...

Hele mooie blog die ik mocht ontmoeten

 

Een reactie posten

<< Home