Photobucket

vrijdag, mei 12, 2006

Beslissing.

De loonwerker kon hier maar rond 22.30 zijn, maar hij wilde gerust afkomen.
Er is hier ongeveer 5 à 6 uur werk tegen dat alle gras in de kuil zit.
Daarom heb ik in samenspraak met Patrick, de loonwerker, de beslissing genomen om nu niet meer te beginnen, maar dan wel morgenochtend om 05.00 uur.
Het wordt anders toch weer heel de nacht klooien in de donker.
Ik heb mijn beslissing genomen, onder andere op basis van volgend weerbericht :
Vanavond en vannacht: licht bewolkt maar later drijven er meer wolken binnen. Tegen morgenvroeg kan er her en der een mistbank opduiken. Minima rond 10 graden en het zicht is goed, later plaatselijk matig tot slecht. De wind waait zwak (1 à 2) uit veranderlijke richting, later draaiend naar ZZW en toenemend naar zwak tot matig (2 à 3).
Morgen: zwaarbewolkte perioden met af en toe een opklaring. Geleidelijk neemt de kans op een bui toe en ook een onweer is niet uitgesloten. Maxima rond 16 graden en het zicht is matig tot slecht tijdens de buien. De wind waait matig (3) uit ZW, ruimend naar W en toenemend naar matig (4).

Ik hoop dat ik de juiste beslissing heb genomen.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home