Photobucket

zondag, februari 05, 2006

Computertip : Startpagina aanpassen.

Ongeveer 3.5 jaar geleden zette ik mijn eerste stappen op het wwweb. Eigenlijk hadden wij een computer gekocht om zelf met KBC Online Local te kunnen werken, en nu en dan eens wat informatie op te zoeken. En eens een mailtje te versturen. Ondertussen is dat een beetje uit de hand gelopen.
Eén van de eerste landbouwsites die ik toen regelmatig bezocht was Agriline die toendertijd een heel pak info opleverde voor een beginnend surfer. De startpagina die ik toen het meest gebruikte was van Agrovisie, het informatica toeleveringsbedrijf voor de agrarische sector van pionier Jan Depestel uit Ruddervoorde. Momenteel heb ik als startpagina de zoekmachine Google staan, je kan dit zelf heel gemakkelijk aanpassen als volgt : in de werkbalk Extra > Internet Opties > Algemeen > Startpagina : adres intypen van waaruit je elke keer de Internetbrowser wilt doen opstarten.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home