Photobucket

dinsdag, januari 31, 2006

Mijn mobieltje rinkelt niet meer...

Ik ben hem dus kwijt, samen met al mijn GSM-telefoonnummers die nergens anders opgeslagen staan.
Misschien hebben al een tiental mensen berichtjes ingesproken, maar ik weet dus van niks, ik kan ze niet beluisteren, sorry.
En ondertussen is de batterij af en kan ik hem niet meer opbellen om hem terug te vinden.
Het is al een tweetal weken, ondertussen heb ik een nieuwe.
Om het privé-nummer te weten moet je bij mijn oude GSM nummer het getal 18899253 bijtellen, en een nul ervoor plaatsen.
Probeer eens...

2 Comments:

At woensdag, februari 01, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Hopelijk vind je deze één dezer terug en kan je alsnog nummers recupereren. Ben zo hopeloos op zoek naar mijn reispas.

 
At woensdag, februari 01, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

En nog liever het vorige SIM kaartje gewoon verder gebruiken, moet ik geen nummers overbrengen.

 

Een reactie posten

<< Home