Photobucket

zondag, mei 20, 2007

Boer zkt Vrouw pakt uit met boerin die man zoekt

Vanavond geeft Dina Tersago op VTM de aftrap voor het derde seizoen van 'Boer zkt. Vrouw'.
Voor de eerste keer gaan niet alleen mannelijke vrijgezellen uit de agrarische sector op zoek naar een lief dat weet om te gaan met melkmachines en hooivorken. De 23-jarige Annelies Vercauter uit Ertvelde zorgt voor een ware primeur door als eerste boerin mee te doen aan het programma.
Vanavond roepen de landbouwers alle Vlaamse vrijgezellen op om voor hen in de pen te kruipen, in het najaar krijgen we op VTM de zoektocht te zien van de vijf boeren die de meeste brieven ontvingen.
Hieronder vindt u de lijst met de tien geselecteerden:
Sandip Cosyns (26) uit Herne
Werd geboren in India. Geadopteerd toen hij 1,5 jaar was. "Ik ben op en top Vlaming. Dat wil zeggen: twee keer per week frieten. (lacht) De vrouw aan mijn zijde moet 'nee' kunnen zeggen. Want ik ben dikwijls té goed".

Rinny Focke (37) uit Sluis
Deze Vlaming die net over de Nederlandse grens woont, valt op "gezellige, warme vrouwen. Ik heb genetica gestudeerd en weet alles over voortplanting. Alleen bij mezelf wil het voorlopig niet zo lukken". (lacht)

Nico Vos (38) uit Herk-de-Stad
Nam op zijn 17de, na zijn vaders dood, het bedrijf over. "Ik heb een relatie van 15 jaar gehad en zoek een vrouw met een zacht karakter. Roken en piercings zijn uit den boze, een voorliefde voor snelheid is een pluspunt".

Mick Van Orshoven (36) uit Neerglabbeek
Is de boezemvriend van topruiter Ludo Philippaerts. Fokt springpaarden op een sprookjeslandgoed. "Ik zoek een vrouw die iets in me wakker maakt. Een magische klik, waardoor ik heel mijn leven bij haar wil blijven".

Kris Heirbaut (27) uit Temse
Ziet eruit als een computerwetenschapper. Verwerkt een deel van de melk van zijn koeien in ijsjes. "Aan sociale contacten geen gebrek, maar ik ben vrijgezel sinds mijn geboorte. Ik heb nog nooit een relatie gehad".

Koen Devriese (36) uit Lotenhulle
Zegt over zichzelf: "Als ik verliefd ben, huppel ik rond als de veulentjes hier op de boerderij". Koen is twee jaar geleden gescheiden en heeft twee zoontjes: Arne (6) en Gilles (4). "Het maakt me dus niet uit of mijn partner zelf kindjes heeft".

Herman Beke (30) uit Hensies
Opmerkelijk: Herman verhuisde zeven jaar geleden met zijn ouders van Overijse naar een ruime hoeve in Hensies tegen de Franse grens. "Ik zoek een vrouw met haar op de tanden, best geen stadsmeisje want zo iemand gaat afzien, vrees ik".

Christophe Cornette (30) uit Beauvoorde
Omschrijft zichzelf als: "Een erg rustige, tikje verlegen jongen. Ik voel me de koning te rijk als ik met mijn tractor op het land rijd, maar ook als ik met mijn vrienden op stap ben. Mijn droomvrouw mag niet te groot en niet... te dik zijn".

Annelies Vercauter (23) uit Ertvelde
Op zoek naar: "Een man die groter is dan mijn 1.79m. Hij moet gezond boerenverstand hebben en sterke armen die mij eens goed vastpakken. Supporters van Anderlecht zullen heel knap moeten zijn, want ik supporter voor Club Brugge".

Abel Bracke (28) uit Kalken
Opmerkelijk: Abel doet in zijn vrije tijd aan vendelzwaaien. Hij geniet volop van het leven en zet graag een stapje in de wereld. Of zoals zijn moeder het uitdrukt: "Als Abel weet heeft van een fuif, is hij ribbedebie".

Labels: ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home