Photobucket

zaterdag, april 14, 2007

Nog wat cijfertjes over Boerenblog.



Op mijn blog staat een tellertje.
Die houdt netjes bij hoeveel mensen hier aan de deur passeren, hoelang ze hier verblijven, vanwaar ze komen, en waar ze weer naartoe gaan.

Ik ben er reeds geruime tijd achter dat Sitemeter die ik voor 100% vertrouwde niet meer al mijn bezoekers hier registreert. Sommige dagen is er een verschil van 1/3 tot 1/2 die niet geteld wordt. Daardoor komt het dat er eigenlijk al veel meer bezoekers hier geweest zijn dan dat Sitemeter aangeeft.

Hierbij de bezoekers geregistreerd door Sitemeter Een andere teller , een beetje nieuwer is Getclicky.


Ook hier worden niet alle bezoekers geregistreerd.:




Van een veel betere kwaliteit en betrouwbaarder is Google Analytics. Enorm veel gegevens, veel juister, in diverse tabellen en figuren op te vragen en te bestuderen.


In de bovenste lijn staan de bezoekers, in de onderste lijn het aantal pagevieuws:




Via welke zoekwoorden zijn de bezoekers op Boerenblog geraakt?

Van welke bevriende sites komen de bezoekers naar Boerenblog doorgeklikt ?:

En tenslotte nog een andere medewerker (MyBlogLog) die me vertelt waar jullie allemaal op geklikt hebben in de laatste week (enkel de hoogste 10)




Labels: , , , , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home