Photobucket

zondag, februari 18, 2007

Foto op de markt in Brugge.

Soms vragen mensen mij hoe het wel komt dat wij af en toe eens in de krant staan, of zelfs op TV komen.
Ik denk dat het een beetje is als een sneeuwbal, het groeit vanzelf.
Ik onderhoud deze blog, ik onderteken duidelijk met mijn naam, en dat ontgaat blijkbaar de persmannekens niet.
Zij van hun kant houden van een verhaal met continuïteit, een herkenbare story, en regelmatig wat nieuws als het kan.
Tja, en dan moet je zelf een beetje wakker zijn natuurlijk. Als er al ergens pers ronddwaalt dan zal ik niet vergeten om eens een visitekaartje in hun zak te steken, dat komt misschien wel eens van pas. Natuurlijk zijn zij ook niet blind voor andere media, en een beetje jaloersheid van hunnentwege voor wat hun collega's gebracht hebben doet er soms wel een schepje bovenop.
Daarbij is het een voordeel om al een website te hebben waar zij zich wat kunnen voorbereiden, of ook deze blog schaft hen al veel inzicht in de persoon die ze willen intervieuwen. En als ze al heel aandachtig zijn vinden ze hier op de blog wel het "verhaal van de boer en de boerin", en dan zijn ze helemaal up to date natuurlijk.
Ja, met al deze info kan het wel eens gebeuren dat er van ons een persartikeltje verschijnt zonder dat wij van iets weten.

Laat ik ook maar eens boffen met onszelf, "een mens die boft met zijn eigen is geprezen als 't ie wilt", zei mijn moeder. De producten die wij aan de man brengen zijn van een zeer goede smaak en kwaliteit, onze aanwezigheid op verschillende evenementen brengt ons regelmatig in de spotlights en onze nieuwe marktwagen is een fleurig groene verschijning op de markt.
Zo kregen wij (alweer) een foto binnen per mail van een toerist die met een professioneel toestel tientallen foto's maakte van de marktwagen en van Krista. Een vriendelijke vraag om de foto even door te mailen levert het volgende beeld op:

Photobucket - Video and Image Hosting

Thank you Mister James Allen, Jamie, for this beautiful photo.

Labels: , , , ,

3 Comments:

At zondag, februari 18, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Waaw, zeer fotogeniek zo tussen de kaasjes.
Rosa Mimosa.

 
At zondag, februari 18, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Rosa
Ik zelf vind het een bijzonder prachtige foto.

 
At maandag, februari 19, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Krista, een fotomodel heeft er niets aan! Echt een foto om bij te houden!

 

Een reactie posten

<< Home