Photobucket

dinsdag, januari 30, 2007

Ons Kookboek van KVLV genomineerd voor de cultuurprijs Vlaanderen.

Beste allemaal
Ik zou graag een beetje reclame maken voor het 'wereldberoemde' kookboek vanKVLV!
'Ons Kookboek' is namelijk geselecteerd voor de cultuurprijzenVlaanderen 2006 (meer uitleg, zie onder).
Op 5 februari 2007 worden de CultuurPrijzen Vlaanderen 2006 uitgereikt tijdens een feestelijk evenement in de Vlaamse Opera Gent, in aanwezigheid van Vlaams minister van Cultuur, Bert Anciaux.
Deze officiële cultuur prijzen van de Vlaamse Gemeenschap zijn een blijk van erkenning voor organisaties of personen die door hun artistieke activiteiten of bijzondere verdiensten tijdens het afgelopen jaar een opmerkelijke bijdrage hebben geleverd aan het cultuurleven in Vlaanderen.
Er zijn 13 categorieën met telkens 3 genomineerden.
In de nieuwe categorie ‘Smaakcultuur’ werd ook ‘Ons kookboek’ genomineerd.
Het is nog even wachten op het oordeel van de officiële jury.
Maar je kunt ‘Ons kookboek’ alvast de publieksprijs bezorgen.
Surf hiervoor naar http://www.cultuurweb.be/CNETPortal/CultuurPrijzenPublieksprijs.aspx
Allemaal stemmen dus!
Bedankt!
Groetjes
Mieke Van Damme, KVLV-Agra

P.S. Je mag dit als mailtje natuurlijk doorsturen...

Labels: , ,

6 Comments:

At woensdag, januari 31, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Voila een stem bij.

 
At woensdag, januari 31, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Natuurlijk, welke vlaamse vrouw heeft niet het "kookboek van de boerinnenbond"?

 
At woensdag, januari 31, 2007, Blogger emiel schreef...

Luc,
Ik wil gerust gaan stemmen voor dat kookboek,
want dat hebben we hier ook in huis.
Maar ik weet niet voor wat ik voor de rest moet invullen...


Groetjes

 
At woensdag, januari 31, 2007, Blogger emiel schreef...

Luc,
Hoe heb je je foto bij je blogger-profiel gekregen?
Ik ben nog aan het uittesten...


Groetjes

 
At donderdag, februari 01, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

@ Emiel : Bij mijn stemming heb ik bij de rest niets aangeduid.

 
At donderdag, februari 01, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Luc,
Bedankt voor de tip! Welke vlaamse keuken vindt niet zijn fundamenten in het KVLV-kookboek? Ik had nog nergens een aankondiging gevonden. Mijn stem is ondertussen reeds uitgebracht. En ik heb de link ook doorgestuurd naar bestuur van KVLV en LG in ons adressenbestand.
groetjes!

 

Een reactie posten

<< Home