Photobucket

dinsdag, september 26, 2006

In memoriam: Martha Goddeeris.

Aan de naam te zien was de dame niet meer van de jongste .
Het betreft een tante van mijn moeder.
Ze heeft in het rusthuis van Bulskamp de gezegende leeftijd van 103 jaar bereikt.
U moet zich niet afvragen of het erfelijk is, het was een aangetrouwde tante.
Ik herinner me nog dat ze vroeger in Adinkerke woonde, (in dat huis linksbeneden tussen het rondpunt en het dorp) en als mijn ouders daar met ons op bezoek gingen, dan trokken wij de straat verder naar de Meli (nu Plopsaland). Daar vergaapten wij ons door de hoge hekkens aan de mensen die binnen waren.
103 jaar, nog 60 te gaan dus.

2 Comments:

At dinsdag, september 26, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Wat een leeftijd.
Da's goed als je in goeie gezondheid mag blijven.
Ik weet nie of ik zo oud zal worden.
Ik leef te rap denk ik.

 
At woensdag, september 27, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Patrick,
een dag met de keer, zo wordt je honderd.
Luc

 

Een reactie posten

<< Home