Photobucket

zondag, mei 07, 2006

Welkom aan de tafel van Tine.

Medegedeeld :
Een nieuwe website voor culinaire genieters : De Tafel van Tine.
Van een simpele snee brood, gebakken in een stokoude stenen oven, tot een achtgangenmenu gelardeerd met de meest exclusieve ingrediënten.
Van een klein boerderijtje waar de heerlijkste asperges worden gestoken tot een pronkerig kasteel waar in de kelders de meest prestigieuze wijnen rijpen.
Als culinair journaliste en auteur van smakelijke boeken heb ik het heerlijke genoegen om telkens weer op gastronomische ontdekkingstocht te mogen.
Het is een voorrecht de boer te volgen naar zijn akkers, mee te stappen met de herder en zijn kudde, druiven te plukken op een mistige morgen.
Het wordt pas echt een feest als de beste producten van de akkers, de zee, de wouden... door getalenteerde chefs tot gastronomische kunstwerkjes worden omgetoverd.
Kwaliteit en schoonheid samen op een bord.
Ik nodig u graag uit aan mijn 'virtuele' tafel.
Ga met me mee op stap langs steden en streken op zoek naar authentieke smaken en producten.
Luister samen met mij naar de chefs als ze hun culinaire geheimen prijsgeven en originele recepten uit hun toque schudden.
Haal uit mijn boekenkast de kookboeken die u interesseren en duik in mijn archief waar de informatie van de voorbije maanden bewaard wordt.
Contact : Tine

2 Comments:

At maandag, mei 08, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ik ga een keer kijken...
Het is niet om die linkjes dat ik een beetje minder ga bloggen,
maar ik heb geen tijd genoeg om iedere dag alle reacties te beantwoorden.
En op den duur wordt het een verplichting en dat is niet leuk meer...
Groetjes en bedankt voor je bezoekje

 
At zaterdag, mei 13, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Emiel,
het blijft het leukst als je alleen maar de dingen moet doen die je zeer graag doet.
Tot nog eens!

 

Een reactie posten

<< Home