Photobucket

maandag, mei 08, 2006

Mopje over vliegen.

Een vrouw hoort lawaai in de keuken, gaat benieuwd gaan kijken, en ziet haar man rondlopen met een vliegenmepper.
"Wat doe je", vraagt ze, eigenlijk een beetje overbodig.
"Ik sla de vliegen dood", zegt hij.
"Oh", zegt ze, "en, heb je er al kunnen pakken ?"
"Ja hoor", zegt de man, "drie mannelijke en drie vrouwelijke."
"Hoe weet je dat", vraagt de vrouw verwonderd.
"Wel, er zaten er drie op een bierflesje, en twee zaten al heel lang aan de telefoon."

2 Comments:

At dinsdag, mei 09, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Toch ne vent met véél geduld! Eer dat die vliegen uitgetetterd zijn aan de telefoon!!!

By the way: ik zie je berichten t/m 8 januari. Da's redelijk veel, en met die afbeeldingen duurt het al wat langer om je blog helemaal te zien. Werk jij niet met archieven? Je kan zelfs kiezen hoeveel berichten er op je blog te zien zijn hé. Ter informatie: ik gebruik Opera als browser. De linken zie ik nu wel duidelijk. Vroeger 'flikkerden' ze een beetje.

Bloggroetjes,

 
At dinsdag, mei 09, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag pliske,
Dat van die archieven zzal ik misschien nog wel invoeren.
Dat flikkeren kwam door een bepaald instelling, maar dat is nu opgelost.
Bedankt om te helpen zoeken !
Van de vliegen : het is niet zo zeker dat ze uitgepraat waren.
Luc.

 

Een reactie posten

<< Home