Photobucket

zondag, maart 05, 2006

Uw Favorietjes.

Een paar dagen geleden heb ik u het nieuws gebracht dat ik aan mijn honderdste geposte berichtje kwam.

Wil u even een beetje moeite doen en mij eens laten weten welke uw drie favoriete berichten waren ?

Ik zou dan ook een beetje uw meestgeliefde categorie kunnen volgen, dat is dan ook voor mij gemakkelijker.

Misschien één regeltje : laat de Dagboeken buiten beschouwing, ik zie dit graag als een categorie apart.
Maar binnen de Dagboeken mag je wel een favorietje aangeven, doe maar.

Gebruik de Comment knop.

Met dank.

4 Comments:

At maandag, maart 06, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Het is moeilijk om een keuze te maken, maar hieronder vind je mijn persoonlijke keuze:

* Koeien in de schoonheids-salon.
* Kaarten van eigen streek op het Internet.
* Kinderen leren over kaas maken op het Baliehof.

 
At maandag, maart 06, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

En mijn favoriete drie zijn stuk voor stuk recent:
1. met voorsprong
Geheim recept ... dd 04.03
2. Geen vogelgriep dd 03.03
3. Een nieuwe routeplanner dd 04.03

Ja, je kunt zien dat ik niet 'van de stiel' ben.

 
At maandag, maart 06, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Buddha en Smiling Cobra.
Jullie favorietjes zijn jullie eigen keuze, en dat jullie niet van de stiel zijn, daar kan je ook niks aan doen.
Heimelijk hoop ik dat je de boeren-artikels toch een beetje meeleest.

 
At maandag, maart 06, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

De boeren-artikels die me persoonlijk aanspreken lees ik meestal onmiddelijk. De rest soms eens tussendoor.

 

Een reactie posten

<< Home