Photobucket

donderdag, maart 16, 2006

Draag elke dag een propere onderbroek.

Verleden week kreeg ik van de redactie van Boer & Tuinder de vraag om tegen 20 maart een nieuw Dagboek klaar te hebben voor verschijning op 24 maart.

De titel die ik zal gebruiken staat hierboven (Draag elke dag een propere onderbroek), ik heb al helemaal in gedachten wat de opener, het midden en het slot zal zijn, maar ik houd het nog lekker als een verrassing, ook voor jullie. Maar misschien ware het wel net zo leuk als u al eens een gokje zou durven wagen, en zou kunnen raden wat ik wel zou kunnen schrijven over landbouw, en dat kan refereren naar bovenstaande titel.

Daarom : waag u maar eens aan een "comment", laat u maar eens goed gaan, maar aub, hou het een beetje proper, anders komt het er niet op.

2 Comments:

At maandag, maart 20, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ik ben altijd wel te vinden voor een uitdaging.
Misschien een beetje een late 'comment', maar slaat de titel op het elke dag opstaan met een frisse geest en er vol tegenaan gaan? Of (2 gokjes voor de prijs van 1 :)) dat de stallen en dergelijke elke dag proper gemaakt moeten worden?

 
At maandag, maart 20, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Dag Tony, welkom hier.
Ik kan nog geen uitleg geven, maar jouw oplossing is het niet.
Maar, zie verdere posts.
Luc

 

Een reactie posten

<< Home