Photobucket

donderdag, februari 23, 2006

Probleempje met de opmaak.

Wie zeer opmerkzaam is zal er misschien op gelet hebben : de opmaak van mijn tekstjes is niet meer wat het geweest is, of zou moeten zijn.
Door één of andere (mis-)aanpassing komen al mijn teksten in één lijn te staan, alhoewel ik hier in de opmaak zorg dat hier en daar een nieuwe alinea gebruikt wordt waar nodig.
Ik zal naar het addertje onder het gras op zoek moeten, of zou het een probleempje zijn bij moederfirma Blogger ?
Als iemand weet waaraan het ligt zou het me een groot plezier doen als je het wil melden. Want zo vind ik het maar niks.
Graag reactie via "comment" of via mail (zie rechts)

Aanvulling : ik heb het zelf gevonden, ik had per toeval een aanpassing gedaan in de settings.(Zie ook comment)

6 Comments:

At donderdag, februari 23, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Dag Luc,

Wat aan de oorzaak van je probleem ligt weet ik niet. Dan zou ik al moeten gaan snuffelen in je instellingen. Hier alvast een lapmiddel.

Typ in je console/scherm waar jij je berichten invoerd < br > (zonder spaties) om een nieuwe alinea te beginnen.

Adios

 
At donderdag, februari 23, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ik had al in de gaten dat er wat fout liep, maar mijn kennis reikt helaas niet ver genoeg om je te helpen. Wel weet ik dat er bij Google een Nederlandstalige hulpgroep voor de gebruikers van Blogger bestaat. Misschien dat je daar eens je licht moet opsteken.

 
At donderdag, februari 23, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Ja, er is een probleemje, en dat vind ik niet leuk, want ik hou wel van een goede opmaak met de nodige alinea's.
Ik weet dus ook niet of het mijn eigen schuld is, ik heb wat zitten rommelen aan de instellingen, maar ik dacht niet dat ik daar aan gewerkt had.
Zal eens informeren. Googlen op ? "Forum-Blogger-opmaak" ?
Je zal wel zien.

 
At donderdag, februari 23, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Euh! Met oplossing uit vorige reply kan je terug alinea's gebruiken.

 
At donderdag, februari 23, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Neen, Buddha, zo lukt het mij jammer genoeg niet.
Mijn opmaak is goed, ik heb nog eens extra dat teken van jou achter geplaatst, zelfs dat helpt niet.
En wanneer ik mijn "dashboard" open zie ik dit : http://i17.photobucket.com/albums/b67/MelkboerLuc/blogger.jpg
Blijkbaar is dat teken van jou goed omgezet in een extra alinea, maar bij publiceren loopt het mis.

Ik zal nog eerst mijn settings bekijken.

 
At donderdag, februari 23, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Gek dat het nu bij de opmaak van het "kaas maken" blijkbaar toch goed gaat.
Mysterie ?

 

Een reactie posten

<< Home