Photobucket

vrijdag, februari 17, 2006

En ik die dacht dat ik de enige Boer op Internet was.

Daarnet ben ik op een hele leuke site geweest van een collega Blogger uit Noord-Nederland.
Eigenlijk iemand die met krék hetzelfde bezig is als ik op het Internet, maar dan nog iets beter, dat moet ik wel toegeven.
Op zijn site staan enkele hele leuke dingen, twee ervan wil ik u niet onthouden :
het ene item gaat over een treurig koetje

het andere item over een stout koetje en een boer met de beste bedoelingen.


U kan de site van koeienboer Jannes hier bekijken.

Veel plezier.

2 Comments:

At zaterdag, februari 18, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Ik ben eens bij jouw collega wezen kijken, maar ik vond het nogal een slordige bedoening met storende taalfouten. Jouw blog ziet er naar mijn mening een stuk verzorgder uit, zowel qua lay-out als qua taalgebruik.

 
At zaterdag, februari 18, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Bedankt voor de lof, Smiling Cobra.
Wel enigszins relativeren, de lay-out doe ik zelf niet zo veel aan en misschien is het omdat je zelf liefhebber bent van tekst dat je hier ook aan je trekken komt.
Anderen vinden dit misschien net te veel tekst, en zien liever plaatjes en animatie.
Enfin, we bouwen verder ....

 

Een reactie posten

<< Home