Photobucket

zondag, december 05, 2010

Interview op Focus-WTV

Ik werd gevraagd als hoeveproducent om onderdeel te vormen van het programma "alles goed" dat loopt in de namiddag op Focus-WTV.
Mijn gesprekspartner is Kristof Verhoest, hij is coördinator van het "Plattelandsbeleid" van de Provincie West Vlaanderen en hij zoekt naar samenwerkingsvormen tussen de Westvlaamse Hoeveproducenten en de producenten van streekproducten. Bedoeling is om elkaar te vinden in overleg en om elkaar te versterken omdat wij in onze mestal kleinere bedrijven veelal met dezelfde vragen zitten over productie, afzet, promotie, marketing, maar ook wetgeving rond voedselveiligheid en economische aspecten.

Ik werd verwacht om 11.00 u op Focus, voor mij was dit wel de eerste keer in de studio. Ik werd er verwelkomd door Ann-Sofie en door Caroline Verstraete, de presentator. Bedoeling was om een ongedwongen gesprek te hebben in de sofa (niks verkeerd bij  denken!). Kristof zou vanuit zijn ervaringen het verhaal brengen van het  overlegplatform en ik werd gevraagd te spreken als kleinere ondernemeing en als hoeveproducent. Het gesprek zou 3 à 4 minuten duren en bedoeling was om in één keer en definitief op te nemen ...
Vooraf werd ik helemaal geschminkt, ja dat was ook wel de eerste keer, want mijn huid stond een beetje te rood en mijn hoofd een beetje te bleek, en daar moest aan gewerkt worden ...
Vervolgens mocht ik op het salontafeltje voor mij een paar producten uitstallen en ik had ook nog een paar folders meegebracht en Anneleen had mij nog vlug een koeltas en een shoppingtas van onze klantenactie van de "westvlaamse hoeveproducenten" bezorgd.
Het resultaat van ons gesprek kan je zien op Focus WTV in de namiddag, en wel op de volgende uren:
maandag 6 dec van 14.30 tot 15.30
maandag 6 dec van 17.30 tot 18.30
dinsdag 7 dec van 15.30 tot 16.30
woensdag 8 dec van 13.30 tot 14.30
woensdag 8 dec van 16.30 tot 17.30
donderdag 9 dec van 14.30 tot 15.30
donderdag 9 dec van 17.30 tot 18.30
vrijdag 10 dec van 15.30 tot 16.30
Geheel de programmatie van Focus spitst zich ook meer en meer toe op de slogan 100% Westvlaams, waarin de hoeveproducenten en de streekproducenten een onderdeel vormen


0 Comments:

Een reactie posten

<< Home