Photobucket

donderdag, maart 27, 2008

Een dikke snee ... in de portemonnee

Maandagmorgen kwam ik tot de droevige vaststelling dat onze CV ketel lek was.
Het oude ding is dan ook al 32 jaar oud.
De toegesnelde CV dokter kon enkel nog een oneerzaam overlijden vaststellen, een dichting herstellen aan zo'n oude ketel is niet echt verantwoord.
Dus was er aldra top-overleg over de aankoop van een nieuwe, en onbekende termen vlogen mij om de oren: hoogrendement, conpensatieverwarming, dubbele schouw, ...
Eén ding was alras vrij zeker, het zou een pak geld moeten kosten.
Hierbij al een voorlopige afwerking van het nieuw machien:





3 Comments:

At zaterdag, maart 29, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

Het zou best kunnen dat de nieuwe cv ketel rap terug verdient is door het mindere verbruik en de hoge energieprijzen . Men moet altijd positief denken . Jolly jumper

 
At dinsdag, juni 14, 2011, Anonymous Margo schreef...

Altijd vervelend als je oude cv ketel kapot gaat. Gelukkig heeft die van jullie het 32 jaar vol gehouden. Dat lijkt me een uniek geval! Mijn cv ketel is helaas ook aan vervanging toe en we zijn op internet al even aan het oriënteren op wat voor model we willen hebben. Zitten toch sterk te denken aan deze: http://www.cvketel-weetjes.nl/informatie/cv-ketel-kiezen/beste-cv-ketel-2010.html. Vroeg me af welk model jullie hebben?
En of die een beetje bevalt?
Groetjes,
Margo

 
At dinsdag, februari 10, 2015, Anonymous Nick schreef...

Altijd jammer als de c.v. ketel kapot gaat, vooral na zo lange tijd. Hopelijk heb je er een nieuwere voor terug gekregen en kan je er weer een lange tijd tegenaan.

 

Een reactie posten

<< Home