Photobucket

donderdag, februari 14, 2008

Nieuw Dagboek voor Boer en Tuinder

Ik voel mij een beetje op mijn nest gepakt.
Verleden week vrijdag ging ik naar de informatie-avond van SBB (ja, mét receptie) over NER-D en premierechten en BAS en ik kwam een beetje (eigenlijk nogel) depri naar huis.
Had het mijn beurt geweest om een Dagboek te schrijven voor Boer&Tuinder, dan was het vast en zeker daarover geweest. Alles wat op je lever ligt eruitspuwen zegt onze Hoofdredacteur soms.
Amaai, dit keer zou een gewoon bord niet groot genoeg geweest zijn.
Ik had zelfs al een titel in gedachten "Vluchten kan niet meer ..."


Maar zie, collega melkveehouder Marcel Heylen is daar ook geweest op zo'n vergadering en is al even gestresst thuisgekomen als ik, en heeft dit pakkend verwoordt in een nieuw dagboek op http://www.mijndagboeken.wordpress.com/
met als titel "boeren met een enkelband"
Ben je akkoord of niet akkoord, kruip dan maar even in de pen bij de "commentaren".

1 Comments:

At maandag, februari 18, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

Ja, Luc

Ik was er ook op die vergadering van SBB ,met receptie . Ik zat toevallig naast jou .
Dat is allemaal goe nieuws voor SBB
Zij gaan ons wel helpen met al die papieren en de rekening zullen wij wel betalen .
mvg

 

Een reactie posten

<< Home