Photobucket

maandag, januari 28, 2008

"Boer en politiek"-mopje

Verhofstadt en de boer
Een oude boertje rijdt in het donker met zijn fiets over een oude kasseiweg naar huis.
Hij stoot tegen een steen en valt.
In de verte duikt er een grote wagen op. Die houdt halt.
Groot is de verbazing van de boer als premier Verhofstadt uit de wagen stapt. Hij helpt het boertje weer op zijn fiets.
"Awel, mijnheer de minister", zegt de boer, "ik zou u willen bedanken".
"Kom bij mij thuis eens een tas koffie drinken".
Verhofstadt heeft wel wat beters te doen en zegt: "Nee, dat kan ik niet aanvaarden. Maar weet je wat? Als het de volgende keer verkiezingen zijn, denk dan eens aan mij in het stemhokje".
Het boertje schudt zijn hoofd:
"Dat zal niet gaan mijnheer", zegt hij.
"En waarom niet?" vraagt Verhofstadt.
Waarop het boertje: "Ik ben misschien wel op mijn gat gevallen, maar toch niet op mijne kop"!
(hier gezien)

1 Comments:

At maandag, januari 28, 2008, Anonymous Anoniem schreef...

Haha, die is goed... :)

 

Een reactie posten

<< Home