Photobucket

maandag, augustus 13, 2007

De toekomst somber inzien ....

Een klein mannetje zit in een bar naar zijn glas te staren.
Een halfuur lang beweegt hij zich totaal niet.
Er komt een boom van een trucker binnen en deze gaat naast hem zitten.
Hij pakt het glas van het mannetje en leegt het in een teug.
De arme man barst in snikken uit.
De trucker draait zich naar hem toe en zegt: "Kom op man, het was maar een grapje hoor!
Ik bestel wel even een nieuwe voor je."
"Nee, zegt de man, "dat is het niet.
Vandaag is de ergste dag uit mijn leven.
Ik heb me vanmorgen verslapen en was daardoor te laat voor een belangrijke vergadering.
Mijn baas werd zo kwaad, dat hij me opstaande voet heeft ontslagen.
Toen ik naar mijn auto wilde gaan, bleek deze gestolen te zijn.
Terwijl ik aangifte deed, zeiden ze op het politiebureau dat ze niets voor me konden doen.
Vervolgens nam ik dus maar een taxi.
Nadat ik betaald had en de taxi was weggereden, merkte ik dat ik mijn portefeuille op de achterbank had laten liggen.
Thuisgekomen trof ik mijn vrouw in bed aan met mijn beste vriend.
Totaal gedeprimeerd ben ik toen maar naar deze kroeg gegaan.
En nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en zelfmoord wil plegen,
kom jij binnen en drinkt mijn vergif op..."

Labels:

4 Comments:

At maandag, augustus 13, 2007, Blogger Cursief Huigje schreef...

wat een ontknoping!

 
At maandag, augustus 13, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

@Cursief Huigje:
Ja hé, vond ik al een goede reden voor publicatie.

 
At dinsdag, augustus 14, 2007, Anonymous Anoniem schreef...

Hahahaaa! Nooit van andermans glas drinken, zei mijn moeder me tijdens mijn kinderjaren. Nu weet ik waarom.

 
At vrijdag, augustus 24, 2007, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Jaja, er zijn weinig goede mopjes, maar hier vond ik de ontknoping ook wel speciaal.

 

Een reactie posten

<< Home