Photobucket

donderdag, februari 01, 2007

Help de arme vader met zijn lieve zieke kindje.

Vandaag vond ik volgend berichtje in mijn mailbox, ondertekend met een naam die er hier niet toe doet. Dit verduidelijkt wel meer over deze kettingbrief die ik hdier een paar dagen geleden heb geplaatst. En die dus een valse oproep bevat, zoals ik al gedacht had.

Beste,
Ook ik kreeg deze kettingbrief.
Van de heer Devadder zelf kreeg ikonderstaand bericht.
Ik stuur het u graag door ter info.
Mvg,Ludgarde
----- Original Message -----From:
"Johan devadder" <johan.devadder at skynet.be

Geachte mevrouw, mijnheer,
Beste meisje, beste jongen,
Laat mij toe u te melden dat ik niets met die e-mail te maken heb.
Sinds november 2005 zijn mijn naam en adresgegevens - ik weet niet hoe- onder dit bericht geraakt en word ik dagelijks bestookt met mail,gaande van steunbetuigingen tot grove beledigingen.
Ik heb géén ziek kind.
Al dat e-mail doorsturen brengt ook géén geld op.
Het gaat om een valse kettingbrief, gelieve hem dan ook NIET verder door te sturen.
Bereidwillige mensen wezen me er trouwens op dat deze brief reeds lang rondgestuurd wordt, telkens met andere namen eronder, en als "vals"opgegeven staat op meerdere websites die dergelijke hoax signaleren:
http://v2.virusalert.nl/?show=hoax&id=236
http://www.nepwaarschuwing.nl/http://v2.virusalert.nl/?show=hoax&id=236&name=Rachel%20longkanker%20donatie%20hoax
/wolfsphere.nsf/htdocs/arlington.htm

http://www.lobika.be/hoax/Rachel_longkanker_donatie.html
http://www.bonsel.com/lucas/blog/pivot/entry.php?id\u003d497

Ik liet ook reeds artikels verschijnen in de kranten "Gazet vanAntwerpen", "Het Laatste Nieuws" en "Het Nieuwsblad" waarin mijnbetrokkenheid met die kettingmail wordt ontkend.(Zie bijlage).
Indien u mijn naam intikt op Google krijgt u een beter idee van de"ramp" die me treft... en vindt u ook de nodige links naar andere bijdragen in de kranten.
Ik deed ook melding bij de politie dat mijn adresgegevens ten onrechte met de inhoud van deze brief zijn verbonden en door iedereen lukraakworden rondgestuurd.
DANK om iedereen te verwittigen dat die e-mail een valse kettingbrief is!

Het valse bericht gaat als volgt:
Goeiedag,
Ik ben een jonge papa van 29 jaar.
Mijn vrouw en ik hebben samen een schitterend leven
gehad.

We hebben een kind. Haar naam is Rachel en ze is 10
jaar.

Onlangs heeft de dokter een hersenkanker in haar
kleinelichaam

gedetecteerd.
Er is slechts 1 manier om haar te redden: een operatie

Labels: , ,

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home