Photobucket

zondag, juni 04, 2006

Blij met een dooie mus.

Wanneer ik met de trein reis heb ik de gewoonte mij een boekske aan te schaffen, neen, geen Story of Panorama of Humo. Ik ga voor het echte werk en koop mij dan eens een Clickx-magazine. Dit keer werd mijn aandacht getrokken door de uitgebreide CD die bijgevoegd werd, met onder andere een volledig programma voor het nemen van Backups. Dat kon me wel interesseren.
Thuis installeer ik me dat programma "Acronis True Image 9 PE", dat loopt goed, ik heb goede hoop dat ik eindelijk eens deftige Backups zal kunnen maken, want in XP-Home zit dat daar niet ingebakken. Op het einde van de installatie vraagt hij me naar een serienummer dat ik blijkbaar moet aanvragen aan Easy-Computing. Heb ik vroeger al eens slechte ervaringen mee gehad, maar kom. Op hun website vul in een formulier in met vraag naar dat serienummer .... en daar wacht ik tot op vandaag nog op.

Lezen die mannen dan hun mails niet ?
Of moet ik het twee keer vragen misschien ?
Ben ik in een val gelopen ?
Of ben ik gewoon bedonderd ?
En door wie ?

2 Comments:

At zondag, juni 04, 2006, Anonymous Anoniem schreef...

Je bent niet beduiveld,ze zijn inderdaad traag in antwoorden,maar los daarvan:zoals altijd, wat je gratis krijgt is onderhevig aan beperkingen, je kan met een free versie niet hetzelfde als met een betaalversie,dus of het nu nut heeft om met een freewareprogramma backups te maken ?Ik kies voor een betaalversie .The Saint.

 
At maandag, juni 05, 2006, Blogger Luc Callemeyn schreef...

Goede tip, The Saint.
Nochthans hanteer ik ook een ander heilig principe : wat ik met mijn computer doe moet niet te veel geen geld kosten.
Daarom dacht ik deze freeware te gebruiken.
Luc

 

Een reactie posten

<< Home