Photobucket

donderdag, mei 25, 2006

Opendeur in de Landbouwschool te Roeselare.

Vandaag was de traditionele Opendeurdag in de landbouwschool te Roeselare.
Hoewel het op Hemelvaartdag dikwijls heel mooi weer kan zijn was het heel de dag zeer bewolkt en eerder koud, maar het bleef toch droog.
Natuurlijk werd regelmatig gepraat over de droeve gebeurtenissen die plaats grepen in de voorbije weken. Waar droefheid heerst past het niet om te feesten. Daarom werd de bar uit respect voor de bedroefde families om 17.00 uur gesloten.
Het is altijd leuk om als BB (Bekende Boer) nog eens onder studiegenoten en collega's te vertoeven, dikwijls wordt dan een woordje geklapt over mijn bijdrages aan het Dagboek, of over mijn activiteiten als BB (Bloggende Boer).
Meestal veel lof, soms hoor ik wel iemand vragen om nog wat meer over persoonlijke belevenissen te schrijven. Zal ik aan denken.
De mooiste opmerking kwam van boerin Francine, na een klapke namen we afscheid en zei ze me " Als er nog nieuws is, dan lezen we het wel !"
En dat was fijn om te horen !

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home